úterý 26. června 2012

Taken-21

Dlouho jsme tady nebyla , důvodu je hodně čas.. ale i jiné . Neslibuju že teďka budu přidávat častěji nebo tak něco ... :D::D:D ale i tak děkuji , že to čtete :):D - Ter


TAKEN - 21

Z pohledu Lily:




Než jsem tam došla ,stavila jsem se do květinářství pro nějakou kytku . Došla jsem na hřbitov ,cestou se pořádně zatáhlo nebe a vypadalo to, že bude asi pršet . Nebyla jsem na hřbitově od té doby, co Jacob umřel ,nevěděla jsem ani v jaké řadě je jeho hrob. Ještě že mi mamka poslala smsku, byl to hrob v řadě páté na pravé straně . Byl to pátý hrob . Došla jsem k hrobu a uviděla jeho fotku ,na které se smál . Vzpomněla jsem si na naše společné zážitky a začla brečet.Kytici černých růží jsem mu už dávno položila na jeho hrob . Vyprávěla jsem mu všechny moje zážitky ,co se staly za ten rok ,sice jich nebylo až zase tak moc ,ani jsem si nevšimla ,že se rozpršelo . Pršelo a já jsem myslela na to ,že to jsou jeho slzy ,no tam kde je teď ,se má určitě lépe .Musela jsem ho nechat jít.Pořád ho nechávám,stále nejde... Než jsem odešla ,pustila jsem ještě na mobilu naší oblíbenou písničku ,bylo to něco jako Rap a normální zpěv ,no já jsem vždycky normálně zpívala a on Rapoval . Jak jsem tak zpívala, snažila jsem rapovat ty jeho části a vzpomenula jsem si, jak mi to nikdy nešlo a začala jsem se smát . A došlo mi ,že se dokážu dobře bavit i bez drog . Chystala jsem se už odejít ,jenže když sem se zvedla ,uviděla jsem svým periferním viděním osobu za sebou a nemohla jsem uvěřit, že by to mohl/a být on/a…

2 komentáře: