neděle 3. června 2012

Taken - 18 - 2/2


TAKEN - 18 - 2/2


Z POHLEDU HARRYHO : 

Vyběhla ze záchodu bílá jako stěna ,né ,že by jí bylo špatně, vypadala spíš ,jako by viděla něco ,co neměla ,chtěla ,ať jdeme pryč ,ale mě to nedalo ,chtěl jsem se tam jít podívat ,říkala ,že jí nic není ,a že se nic neděje,lhala a já to poznal ,byl jsem skoro už tam ,když se mi postavila do dveří a zařvala že tam nesmím . „Proč bych tam nesměl chodit?“ „Protože to jsou dámské záchody a né pánské !!“ Řekla tak velkou blbost ,asi jí to došlo, protože se zamyslela a já jsem toho využil a odstrčil jí . otevřel jsme dveře a viděl jsem tam Mirandu ,jak se tam cucá s nějakým klukem Bylo mi to docela jedno ,teď už jsem měl pravý důvod se s ní rozejít . Jenom jsem na ní zařval, že je konec ,ona se od něho ani neodtáhla, tak jsem to neřešil . Vzal jsem Lily za ruku a táhl jí k baru ,zase jsem měl ten divný pocit ,když jsem jí držel . Potom mi ruku zase vytrhla . „Harry fakt mě to mrzí ,ale nechtěla jsem ,aby si byl zklamaný ,no já už budu muset jít tak ahoj..“ Viděl jsem na ní ,jak byla zklamaná ,že jsem tam viděl tu Mirandu jako by jí snad na mě záleželo. Než jsem jí stačil něco říct, byla pryč,nechala si tady kabelku. „Teď nebo nikdy“ řekl jsem si a začal se v ní hrabat ,vzal z ní tu bílou sračku. Ani né za dvě minuty přišla a podívala se na mě a pak na tu kabelku ,myslím ,že jí došlo ,co jsem udělal a nebo se to dalo spíš čekat ,hrabala se v kabelce jako krtek v zemi. Chtěla po mě ,abych jí to vrátil, ale já jsem zapíral . Vzala mě za ruku a potom mi rychle hrábla do kapsy a vzala ten pytlík. Myslel jsem ,že jí zabiju „Dej mi to!“ zařval jsem na ní v nervech a teď jsem si připadal já ,jako nějaký feťák ,že jsem po ní žebral drogu . „né“ řekla a začala se smát a utekla ,ona se mi snad vysmívá . Utíkala dost rychle ,takže trvalo dost dlouho ,než jsem jí dohnal . „Kde to máš?“ řekla mi, že už nic nemá . Ona to vyšňupala ,abych jí to nemusel vzít ,vždyť toho bylo snad pro 3 lidi, řekl jsem jí ,že potřebuje pomoct no ona to přiznala ,ale řekla že ode mne né. To mě dostalo ,jak mám pomoc někomu ,kdo mojí pomoc nechce, zase se někde rozběhla ,ale to už jsem jí nechal být . Vydal jsem se domů…

Žádné komentáře:

Okomentovat