středa 6. června 2012

Taken - 20


TAKEN - 20
Z pohledu Ly:

Zbudila mě Nina. Vydala jsem se do koupelny a nechala si napustit vanu . Teď potřebuji velkou horkou vanu s bublinkami. Když už jsem byla ve vaně ,přemýšlela jsem nad mým snem ,už se mi nezdálo o té nehodě ,zdálo se mi o nějakém klukovi . Neviděla jsem mu do tváře ,ale svým postojem mi někoho připomínal . Potom mi to došlo . Vždyť ten kluk byl Harry ,byli jsme někde na louce ,bylo strašně teplo a slunce svítilo ,ta louka byla celá žlutá. S Harrym jsme za sebou běhali ,když jsem najednou snažila chytit Harryho ,upadla jsem na něho a oba jsme spadli na zem ,chtěli jsme se políbit? Cože, my jsme se chtěli políbit. A vtom mě zbudila Nina ,byl to vážně divný sen . Když jsem asi po hodině vylezla z vany ,oblíkla jsem si kraťasy a tílko, venku bylo dost  teplo . Alespoň něco je na tomto dnu hezké . Sešla jsem dolů ,mamka,Nina a taťka leželi na gauči, vypadali jako rodina ,přišla jsem za nimi a odvedla si Ninu . „Hele Nino, já si teďka zajdu na.. na hřbitov a ty si zajdi třeba někam s Niallem jo ?“ „Tak dobře vážně nechceš ,aby jsem šla na ten hřbitov s tebou ?“ „Né ,to je dobrý, mám tě ráda,dík za nabídku“ Objala jsem jí a šla se chystat do pokoje ,vzala jsem si malou taštičku přes rameno a do ní jsem dala mobil, klíče a ostatní věci ,dneska nevím proč ,jsem ani neměla chuť si dávat dávku .Vzala jsem si brýle na oči ,řekla našim ,že jdu na hřbitov. A šla jsem ….

Žádné komentáře:

Okomentovat