pondělí 4. června 2012

Taken - 19

TAKEN - 19

Z pohledu Lily: 

Objímala mě Nina . Pevně jsem jí držela a nechtěla jí pustit . Pořád mě objímala a říkala,že to bude dobrý přitom jsem měla zavřené oči . Nechápala jsem ,jak se tam mohla vzít ? Když jsem otevřela oči ,viděla jsem, že už svítí slunce. Někdo se opíral o dveře ,myslím že to byla mužská postava . Nevěděla jsem ,kdo to je ,a ani jsem to nechtěla řešit ,podle mě to byl taťka ,ale nebyla jsem si jistá. „Proč on ,proč né já?“ tuhle otázku jsem furt Nině opakovala, ale ona mi jenom říkala, že to byla pouhá náhoda. „Ne nebyla ,já jsem ho zabila“ pořád jsem na to musela myslet… „Né nezabila , zabil ho ten, kdo řídil ten kamión ..“ „To není pravda ,kdybychom nebyli zhulení, tak by jsme nevjeli do protisměru a..“ „Nemysli na to ,navíc on by nechtěl ,aby ses za něho tak trápila..“ „Dobře ,nech mě teďka samotnou a já si na chvíli lehu a tak za dvě hodinky mě přijď prosím zbudit“ „Dobře“ řekla a odešla, já jsem se schoulila do postele a plakala ,nakonec jsem usnula…


Z pohledu Niny :

Ráno po probuzení jsem se vydala za Lily, věděla jsem ,že dnešek bude hodně těžký den. Byl to rok potom ,co umřel její bratr a já jsem věděla ,že to nebude jen tak snášet . Potom co včera odešla z klubu ,tak jsem potkala Harryho ,řekl nám všechno ,co se stalo potom co odešla . Potom co mu řekla, že nechce jeho pomoc si určitě myslí, že je to bezcitná mrcha. Ale to ona není, ona potřebuje jeho pomoc . Já to nezvládnu . Harry vypadal že k ní cítí něco víc,snad se to projeví časem . Chtěla jsem, aby jí Harry viděl v pravém světle a to jde jenom po ránu ,když v sobě nic nemá . Zavolala jsem Harrymu, aby mě čekal u ní před domem ,musela jsem mu to vysvětlit, chvíli říkal, že né ,ale nakonec se rozhodl, že půjde , když nás její mamka pustila dovnitř, řekla nám ,že je jí líto co se stalo ,ale Lily tu smrt nese strašně těžko tak jako oni . Šli jsme po schodech potichu ,aby jsme jí nevzbudili, slyšeli jsme jenom „Nééé“ hned jsem tam vletěla ,Lily seděla na posteli a brečela. Poprvé ,po dlouhé době jsem jí viděla, že nebyla sfetovaná . Pořád brala vinu na sebe ,tak jsem jí utěšovala, podívala jsem se na Harryho ,který stál mezi dveřmi ,vypadal dost smutně i za ní . Utěšovala jsem jí a pohledem jsem si projížděla pokoj . Na stěnách měla stejné fotky a na stole mě zaujala nějaká krabička ,byly v ní nějaké bílé pytlíky . Docvaklo mi hned,že to bude asu„KOKS“  . Kývla jsem hlavou na Harryho, aby je vzal . Hned to udělal, vůbec nepřemýšlel nad tím jestli to má udělat nebo ne . Ly si ani nevšimla ,že tam s námi je . Řekla mi, že jí mám vzbudit za dvě hodiny ,tak jsem odešla . „Harry, musíš to někde schovat ,nebo vyhodit ,ona si na ně nevzpomene ,je docela sklerotik“ zasmála jsme se a vydala se do obýváku .Čekala jsem na ni,až se vzbudí ,ničilo mě vidět jí takhle. Harry mezitím někam odešel…
Z POHLEDU HARRYHO :

Musel jsem pořád myslet na to ,jak mi řekla ,že o mojí pomoc nestojí , nechápal jsem jí já jsem jí chtěl pomoct aby neumřela . Byla už dost závislá . Ale jak mám pomoct někomu kdo o mojí pomoc nestojí … Volala mi Nina a ptala se mě jestli bych nešel sní ráno za Lily že je to dneska přesně rok od smrti jejího bratra a že Ly to dneska nezvládne sama . Chvíly jsem o tom přemýšlel jaké by to bylo zase jí vidět , poprvé v normálním stavu. Nakonec jsem jí řekl že ano.. Čekal jsem na ní před jejím domem .Její mamka nás normálně pustila domů , kdyby ste tam přišli mysleli by ste si že je to normální rodina bez jakýchkoliv problémů . Šli jsme po schodech a slyšeli jsem jak někdo zakřičel Nina se okamžitě rozběhla do jejího pokoje a začala jí obíjmala . Ničilo mě vidět jí takhle zničenou a ubrečenou ona má snad nějaké city řekl jsem si když sem viděl jak si vyčítala smrt jejího bratra . Pozoroval jsem jí a ani jsem si nevšiml že se na mě podívala protože mě asi nepoznala , určitě me nepoznala protože by už po mě křičela . Nina jí uklidňovala a potom se podívala na mě a kývla hlavou ke stolu okamžitě jsem pochopil co po mě chce na stole byla krabička a byli vní ty hnusné bílé pytlíky . Hned jsem jí vzal a vyšel na chodbu . Slyšel jsem jak jí Lily říka že chce spát a že jí mám potom vzbudit a Nina vyšla na chodbu konečně se pousmála a řekla že mám něco s těma pytlíkama udělat. Měl jsem jasno co sněma udělam . Vyhodím je !. Odešel jsem od ní a vydal jsem se k nejbližší popelnici a potom jsem se vydal na cestu po městě.. 

Žádné komentáře:

Okomentovat